Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Kontakt

  • Przykładowe dane firmy
    NIP: 894-239-40-55
  • E-mail:m60@go2.pl
  • Telefon71-342-80-70
    515-272-672
  • Gadu Gadu2040488
  • Godziny działania sklepucodziennie 12.00 - 18.00, w soboty 12.00 - 15.00

Kategorie

Bestsellery

» Zasady wysyłki , Zwroty i reklamacje

Zasady wysyłki , Zwroty i reklamacje

Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i kuriera Dhl
Koszt wysyłki niezależnie od wartości zamówienia :
Poczta Polska:
Przelew: 12 zł 
Kurier Dhl:
Przelew: 15 zł
Pobranie: 22 zł

Czas doręczeń (Poczta Polska) 
Ok 2-3 dni roboczych od momentu nadania , przesyłka jest doręczana przez pracownika p.polskiej , w przypadku braku takieje możliwości jest do odbioru na najbliższej placówce (do miejsca zamieszkania adresata).
Czas doręczeń (Dhl)
Ok 1 dzień roboczy od momentu nadania , przesyłka doręczana jest przez kuriera , w przypadku braku możliwości doręczenia , doręczenie jest ponawiane raz , jeżeli jest nieskuteczne , przesyłka jest do odbioru w najbliższym centrum logistycznym dhl (infolinia dhl  42 6 345 345 )
(czasy doręczeń dla p.polskiej i dhl , nie są wiążące , w święta mogą ulec wydłużeniu)
Reklamacje wysyłek u dostawców:
P.polska 
W przypadku nieotrzymania przesyłki  , należy nam zgłosić zaistniały fakt , reklamcje możemy złożyć w terminie nie wcześniej niż 14 dni od daty nadania przesyłki .
Dhl:
W przypadku zauważenia nieprawidłowości w przesyłkce należy otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i sporządzić niezbędny protokół szkody.

Zwroty (odstąpienie od umowy)
Czas na zwrot towaru: 14 dni 
Koszt odesłania towaru ponosi kupujący
Formularz:
Adres do zwrotu:
EDO
ul.Piłsudskiego 28/30/1b
50-033 Wrocław


Reklamacje
W przypadku stwierdzenia usterki/wady , proszę o kontakt telefoniczny/mailowy z nami.
W przypadku niemożności rozwiązania problemu , towar należy odesłać na nasz adres wraz z opisem usterki.
Adres:
EDO
ul.Piłsudskiego 28/30/1b
50-033 Wrocław






 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl